Euro / Dinar :
Pretraga
Filters
Close

Dostava i povracaj robe

Način isporuke

Naručenu robu Vam možemo isporučiti:

Poštom ili Kurirskom službom.  

Robu možete i lično preuzeti u našim prodavnicama u Nišu

Impexauto ul.Obilićev venac 74,Niš 018/4210682 e-mail tr.impexauto@gmail.com

Juniorimpex ul.Bulevar Cara Konstantina br.8,Niš 018/200533 e-mail tr.juniorimpex@gmail.com

 

Narudžbine se šalju istog dana ukoliko su primljene do 13h. Narudžbine primljene nakon tog vremenskog roka, šalju se sledećeg radnog dana. Vikendom se narudžbine ne šalju.

 

Rok isporuke:

Kurirskom službom - 1 do 2 radna dana ukoliko je porudžbina obavljena u radnim danima.

Navedeni rokovi isporuke mogu varirati ukoliko dođe do zastoja u radu poštanskih i kurirskih službi.

 

Način plaćanja

Naručenu robu možete platiti:

Pouzećem (gotovinski),prilikom preuzimanja robe.

Virmanski način plaćanja (pravna lica) ili naloga za uplatu (fizička lica). Po prijemu Vaše narudžbine poslaćemo Vam profakturu sa svim potrebnim podacima za uplatu.

Ukoliko robu želite preuzeti lično u našim prodavnicama, a za koju prethodno nije izvršena uplata, plaćanje možete izvršiti gotovinom, čekovima ili platnim karticama stim što trebate naglasiti gde i kada bi ste preuzeli da bi Vas roba čekala u željenom trenutku.

 

 

Otkazivanje narudžbine

Ukoliko kupac želi da otkaže narudžbinu, potrebno je da nas obavesti putem telefona u najkraćem roku. Od trenutka kada pošaljemo narudžbinu ona se više ne može otkazati.

 

Povraćaj robe

Kupovina putem našeg Web sajta www.keki.rs smatra se prodajom na daljinu po Zakonu o zaštiti potrošača ("Sl. glasnik RS" br. 62/14).

Krajni kupac (potrošač) može bez obrazloženja vratiti proizvod prodavcu u roku od 14 dana od dana prijema ukoliko proizvod ne odgovara tehničkoj specifikaciji i nije korišćen, pri čemu je potrebno popuniti obrazac o odustanku od ugovora zaključenog na daljinu. Prodavac se obavezuje da izvrši povraćaj novca uz dostavljeni obrazac u roku od 14 dana od dana prijema robe od kupca. Ukoliko je proizvod mehanički oštećen, prodavac nije u obavezi da izvrši povraćaj novca. Proizvod je potrebno vratiti u originalnoj ambalaži, sa fiskalnim računom i garantnim listom (ukoliko je izdat). Troškove povraćaja robe snosi kupac.

Ukoliko kupac ima prigovor na saobraznost robe postupak je sledeći:

kupac je dužan da proizvod dostavi lično u našem maloprodajnom objektu ili nas obavesti kako bi organizovali preuzimanje robe kurirskom službom,

da nam uz proizvod (poželjno u original ambalaži) dostavi i original fiskalnog računa, garantni list (ukoliko je izdat),

da nam opiše neispravnost i kako je došlo do kvara.

U roku od 8 dana od prijema reklamiranog proizvoda prodavac je dužan da obavesti kupca o načinu rešavanja reklamacije.