Euro / Dinar :
Pretraga
Filters
Close

 

Uslovi korišćenja

 

      Molimo Vas da pažljivo pročitate uslove korišćenja Web sajta www.keki.rs . Korišćenjem sajta prihvatate uslove korišćenja i da sve sadržaje koristite isključivo za ličnu upotrebu i na sopstvenu odgovornost. Vaši lični podaci se koriste u skladu sa politikom “Privatnosti podataka”.

 

     Keki trejd d.o.o. poseduje autorska prava na sve sadržaje Web sajta www.keki.rs. Neovlašćeno korišćenje bilo kog dela Web sajta bez dozvole vlasnika autorskih prava smatra se kršenjem istih i podložno je tužbi.

 

     Prikazane cene na sajtu su sa uračunatim PDV-om. Zadržavamo pravo izmene cena, tehničkih opisa i drugih podataka o proizvodima bez prethodne najave. Sve informacije o proizvodima Keki trejd d.o.o. dobija od strane proizvođača i oni su jedino odgovorni za njihovu tačnost.

 

     Keki trejd d.o.o. nije odgovorana za tipografske ili druge greške i propuste u prikazu cena, fotografija i tehničkih podataka na Web sajtu.

 

 

Registracija kupca

 

Da bi ste moglu da kupujete preko našeg Web sajta potrebno je da kao prvi korak izvršite registraciju.

 

Nakon upisa Vaših podataka u predviđena polja potvrđujete Vašu registraciju . Pre potvrde da ste registrovani morate pročitati i saglasiti se sa uslovima u protivnom registracija nije moguća.

 

 

 

Potencijalni kupci

 

Potencijalni kupci mogu biti sva fizička i pravna lica kako u zemlji tako i u insostranstvu.Shodno tome postoje određena pravila regulisana Zakonima Republike Srbije.

 

 

 

Ispravno naručivanje željenog artikla

 

Radi tačnog odabira dela koji Vam treba neophodno je dodatno poznavanje automehanike.U zavisnosti od modela,godišta,broja šasije delovi se mogu razlikovati za isto vozilo.Firma Keki trejd d.o.o.je na svom sajtu u slici i reči prikazala mnogo podataka koje mogu da Vam pomognu ali nemojte se ustručavati da konsultujete stručno lice ili pošaljete podatke vozila na naš e-mail.Pogrešan izbor rezervnog dela je Vašom krivicom i izazvaće dodatne troškove.

 

 

 

Procedura kupovine

 

Slanje narudžbine putem Web sajta ili putem e-maila.

 

Nakon primljene narudžbine, prodavac isporučuje naručene proizvode u predviđenom roku.

 

U slučaju bilo kakve promene (cena, rok isporuke, dostupnost proizvoda) prodavac obaveštava kupca putem telefona ili e-mailom pre isporuke.

 

Ukoliko kupac želi da otkaže narudžbinu potrebno je da to učini u najkraćem mogućem roku putem telefona ili obaveštenjem putem e-maila.

 

 

 

Troškovi dostave 

 

Troškovi dostave nisu uračunati u cenu proizvoda.Za narudžbine čija vrednost prelazi 12000,00 RSD troškove dostave snosi prodavac,za manje iznose troškove plaća kupac kurirskoj službi prilikom preuzimanja. 

 

Saobraznost        

 

Keki trejd d.o.o. je firma sa izuzetno dugom tradicijom I stoji iza kvaliteta svojih proizvoda.                                                         Usaglašenost sa zahtevima ove saobraznosti je neophodna za pravilan rad proizvoda i važenje saobraznosti.          

 

Uslovi :        

 

Proizvodi koje nudi firma Keki trejd ,autodelovi,su sami po sebi specifični jer uglavnom imaju ograničen vek trajanja,podložni su zameni u određenim vremenskim intervalima ili nakon određene pređene kilometraže.Svaki deo ponaosob ima svoj predviđeni vek trajanja.       

 

Shodno tome neophodno je pridržavati se nekih pravila za besprekoran rad i vremenski rok trajanja.

 

Sve delove je neophodno da ugradi autoservis i za to izda fiskalni račun i gotovinski račun sa opisom radova i pređenom kilometražom u momentu ugradnje rezervnog dela                                                                                 

 

Opšti uslovi:

 

Zamena proizvoda pre provere dokumentacije I navedenih nedostataka nije moguća.                                                                 

 

A.Uslovi pod kojima se ne prihvata reklamacija:       

 

1.Ako nedostaju neophodni dokumenti : Fiskalni i gotovinski račun prodavca na kome se vidi šifra proizvodjača I fiskalni i gotovinski račun autoservisera koji je ugradio deo sa opisom ugradnje,datumom i pređenom kilometražom u monetu ugradnje.        

 

2.Ako ima neslaganja u identifikaciji u fiskalnom,gotovinskom računu,prodavca i servisera I delu koji se reklamira.        

 

3.Ako je ugradnju izvršilo lice ili firma koja nije registrovana kao autoservis ili je registrovani autoservis a nije potvrdio ugradnju pečatom I potpisom.        

 

4.Ako su uzrok neispravnosti drugi nedostatci na vozilu ili kvar/oštećenje drugih elemenata koji su prouzrokovali kvar.         

 

5.Ako nisu zamenjeni svi delovi već delimicno a koji čine sklop za pravilno funkcionisanje ugradjenog dela. 

 

6.Ako je istekao jedan od uslova, vek trajanja rezervnog dela,vremenski period ili pređena kilometraža.       

 

B.Da bi ste ostvarili pravo na reklamaciju :        

 

1.Obratite se servisu koji je ugradio deo ili najbližem servisu.Serviser treba da zapisnikom konstantuje kvar,opiše oštećenje I napravi sopstvenu procenu uzroku kvara I konstantuje da li je nešto drugo uticalo na neispravnost dela I upiše predjenu kilometražu u momentu pregleda,registrski broj vozila,datum pregleda i uredno potpiše I pečatira zapisnik.        

 

2.Nakon dobijanja overenog zapisnika zajedno sa svom dokumentacijom serviser direktno ili Vi lično možete se obratiti na telefon 063/422800 ili putem e-maila info@keki.rs radi ostvarivanja svojih prava.

 

Nadoknada troškova naknadne ugradnje reklamiranog dela: 

 

Keki trejd do.o. može ukoliko ima nedoumica I sama da izvrši pregled vozila I konstantuje kvar bez obzira gde se vozilo nalazi.Ukoliko su svi uslovi gore navedeni ispunjeni I opravdan razlog za reklamaciju firma Keki trejd d.o.o će u svom servisu ili servisu koji je primio vozilo dostaviti novi deo I nadoknaditi troškove zamene dela u najkraćem mogućem roku a svakako najkasnije u okvirima zakonskog roka.   

 

Reklamacije prilikom prijema robe

 

Prilikom prijema narudžbine, dužnost kupca je da izvrši vizuelni pregled paketa i da ukoliko primeti oštećenja, odbije prijem istog i obavesti prodavca putem telefona. Ukoliko je roba unutar paketa fizički oštećena, potrebno je da kupac u roku od 24h od prijema paketa kontaktira kurirsku službu kako bi se napravio zapisnik. U slučaju da je roba fizički neoštećena, ali neispravna, potrebno je da nas kontaktirate kako bismo rešili reklamaciju.

 

Povraćaj robe

 

Kupovina putem našeg Web sajta www.keki.rs smatra se prodajom na daljinu po Zakonu o zaštiti potrošača ("Sl. glasnik RS" br. 62/14).

 

Krajni kupac (potrošač) može bez obrazloženja vratiti proizvod prodavcu u roku od 14 dana od dana prijema ukoliko proizvod ne odgovara tehničkoj specifikaciji i nije korišćen, pri čemu je potrebno popuniti obrazac o odustanku od ugovora zaključenog na daljinu. Prodavac se obavezuje da izvrši povraćaj novca uz dostavljeni obrazac u roku od 14 dana od dana prijema robe od kupca. Ukoliko je proizvod mehanički oštećen, prodavac nije u obavezi da izvrši povraćaj novca. Proizvod je potrebno vratiti u originalnoj ambalaži, sa fiskalnim računom i garantnim listom (ukoliko je izdat). Troškove povraćaja robe snosi kupac.

 

Ukoliko kupac ima prigovor na saobraznost robe postupak je sledeći:

 

kupac je dužan da proizvod dostavi lično u našem maloprodajnom objektu ili nas obavesti kako bi organizovali preuzimanje robe kurirskom službom,

 

da nam uz proizvod (poželjno u original ambalaži) dostavi i original fiskalnog računa, garantni list (ukoliko je izdat),

 

da nam opiše neispravnost i kako je došlo do kvara.

 

U roku od 8 dana od prijema reklamiranog proizvoda prodavac je dužan da obavesti kupca o načinu rešavanja reklamacije.

 

 

 

Otkazivanje narudžbine

 

Ukoliko kupac želi da otkaže narudžbinu, potrebno je da nas obavesti putem telefona u najkraćem roku. Od trenutka kada pošaljemo narudžbinu ona se više ne može otkazati.

 

 

 

Rabat i količinski popusti

 

Rabat i količinski popusti su definisani poslovnom politikom firme i određuju se za svako pravno lice posebno.

 

 

 

Minimalna količina za naručivanje

 

Minimalna količina je uglanom jedan komad i navedena je u polju za unos količine za naručivanje. 

 

 

Politika privatnosti

Keki trejd d.o.o. se obavezuje da će obezbediti privatnost Vaših podataka na Web sajtu. Svi naši zaposleni su odgovorni za poštovanje načela zaštite privatnosti. 

Prilikom pregleda i pretraživanja Web sajta od korisnika se ne zahtevaju lični podaci.

Keki trejd d.o.o od korisnika zahteva odgovarajuće podatke kako bi se proces naručivanja i isporuke sproveo na adekvatan način. Osim ispravne e-mail adrese potrebno je da korisnik odabere i lozinku. Drugi lični podaci kao što su ime i prezime, adresa za isporuku i kontakt telefon su potrebni kako bi se proces isporuke uspešno sproveo.

E-mail adresa se koristi za sledeće aktivnosti:

Postupak registracije

Postupak promene zaboravljene lozinke

Slanje obaveštenja vezanih za status narudžbine

Slanje obaveštenja o novitetima na Web sajtu, novim proizvodima

Obavezujemo se da Vaše lične podatke unete prilikom registracije nećemo koristiti u druge svrhe i nećemo ih ustupati trećem licu.

 

 

Način isporuke

 

Naručenu robu Vam možemo isporučiti:

 

Poštom ili Kurirskom službom.  

 

Robu možete i lično preuzeti u našim prodavnicama u Nišu  Impexauto ul.Obilićev venac 74,Niš 018/4210682 e-mail tr.impexauto@gmail.com Juniorimpex ul.Bulevar Cara Konstantina br.8,Niš 018/200533 e-mail tr.juniorimpex@gmail.com

 

 

 

Narudžbine se šalju istog dana ukoliko su primljene do 13h. Narudžbine primljene nakon tog vremenskog roka, šalju se sledećeg radnog dana. Vikendom se narudžbine ne šalju.

 

 

 

Rok isporuke:

 

Kurirskom službom - 1 do 2 radna dana ukoliko je porudžbina obavljena u radnim danima.

 

Navedeni rokovi isporuke mogu varirati ukoliko dođe do zastoja u radu poštanskih i kurirskih službi.

 

 

 

Način plaćanja

 

Naručenu robu možete platiti:

 

Pouzećem (gotovinski),prilikom preuzimanja robe.

 

Virmanski način plaćanja (pravna lica) ili naloga za uplatu (fizička lica). Po prijemu Vaše narudžbine poslaćemo Vam profakturu sa svim potrebnim podacima za uplatu.

 

Ukoliko robu želite preuzeti lično u našim prodavnicama, a za koju prethodno nije izvršena uplata, plaćanje možete izvršiti gotovinom, čekovima ili platnim karticama stim što trebate naglasiti gde i kada bi ste preuzeli da bi Vas roba čekala u željenom trenutku.